pic1RESOLUCIÓ ECO/1972/2014, de 28 de juliol, per la qual s'aproven les bases reguladores i s'obre la convocatòria per a la concessió d'ajuts de mobilitat internacional per a professorat universitari en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres (MOB-MIF).

L'objecte de la convocatòria és atorgar ajuts per dur a terme estades de curta durada en universitats, centres d’innovació i de recerca i/o centres educatius de fora de l’Estat espanyol, per tal d’estudiar iniciatives, experiències o innovacions en la formació inicial de mestres d’educació infantil i primària, amb la finalitat de millorar el model formatiu d’aquests graus de les universitats catalanes que participen en el Programa de millora i innovació en la formació de mestres.

Pot beneficiar-se d’aquest ajut el professorat universitari permanent i lector, vinculat en docència o gestió a les titulacions dels graus de mestre de les universitats que formen part del Programa de millora i innovació en la formació de mestres. Les estades hauran de tenir una durada de dues setmanes, i s’hauran de realitzar entre l’1 de gener de 2015 i el 31 de desembre de 2015.

La sol·licitud, d’acord amb el model normalitzat, s'ha de de presentar en suport electrònic i en format paper, degudament signat, al registre de l’AGAUR. L’imprès normalitzat de sol·licitud i les bases es poden obtenir a les dependències de l’AGAUR.

Resolució