El Parlament ofereix diverses opcions per als períodes de pràctiques dins de la seva Secretaria, per brindar oportunitats de formació professional i per aprendre més sobre el que el Parlament Europeu és i fa.

Períodes de pràctiques per a titulats universitaris - Opció general o d'opció Periodisme (Beques Schuman): Períodes de pràctiques per a titulats universitaris tenen com a objectiu que els alumnes puguin completar els coneixements que van adquirir durant els seus estudis i familiaritzar-se amb les activitats de la Unió Europea i, en particular, el Parlament Europeu. Aquestes pràctiques abasten:

-Beques Robert Schuman, opció general

-Beques Robert Schuman, opció periodisme. (cal demostrar una experiència professional ja sigui amb treballs publicats, o per la seva pertinença a una associació de periodistes en un Estat membre de la Unió Europea, o per un títol en periodisme reconeguda en els Estats membres de la Unió Europea o en els països candidats).

Termini de subscripcions: Des del proper 15.08.14 i fins al 15.10.14

TAMBÉ S'INCLOUEN AQUELLES PERSONES QUE AL·LEGUIN ALGUNA DISCAPACITAT.

Més informació i subscripcions