La segona edició de la Setmana de la Programació de la UE es celebrarà del dia 11 al 17 d'octubre de 2014.
Milions de nens, pares, professors, empresaris i responsables polítics es reuniran en esdeveniments públics i a les aules per aprendre sobre programació i altres competències relacionades.
La idea és fer més visible la programació, desmitificar aquestes competències i reunir persones amb motivació per aprendre.

Com es pot participar en la Setmana de la Programació de la UE?

Els nens/adolescents/adults poden participar en esdeveniments de programació.

Els programadors poden organitzar tallers.

Els professors que programen, poden impartir classes de programació, compartir les seves notes de classe, organitzar tallers per a professors i alumnes...

Les empreses i les organitzacions sense fins lucratius poden albergar tallers de programació, prestar el seu personal com a formadors en una <<acció de retorn a la formació>>, organitzar jocs i desafiaments de programació als estudiants o oferir el seu patrocini als esdeveniments de programació.

Tota persona que participi en una activitat de programació pot parlar de la seva experiència i animar als altres a fer el mateix.