S'ofereixen dos tipus de pràctiques:

1. Pràctiques remunerades : el GSC ofereix al voltant de 100 període de pràctiques pagats per als nacionals de la UE que hagin completat almenys la primera part dels seus estudis universitaris, i han obtingut un certificat de grau. Els períodes de pràctiques es divideixen en dos períodes diferents, amb una durada de cinc mesos;

• 1 febrer a 30 juny

• 1 setembre a gener 31

El formulari de sol licitud en línia estarà accessible des 2 juny 2014 fins 1 setembre 2014.

2. Períodes de pràctiques obligatòries no remunerades: el GSC ofereix al voltant de 20 períodes de pràctiques no remunerades per any. Aquestes pràctiques són per a estudiants universitaris de tercer, quart o cinquè any  que tenen a veure un període de formació obligatori com a part del seu curs. Els períodes de pràctiques es divideixen en dos períodes diferents, amb una durada de 1-5 mesos:

• 1 febrer a 30 juny

• 1 setembre a gener 31

Les sol·licituds de 2015 es podran relaitzar Durant els terminis següents en funció del període escollit:

1 setembre-31 gener de pràctiques: La data límit per a les sol·licituds és l'1 abril 2014 (tancada).

1 de febrer - 30 de juny de pràctiques: La data límit per a les sol·licituds és  l'1 octubre 2014.