Coordinador del projecte: Centre de l'esport de la universitat de Xipre. Títol del projecte: Festival de l'esport a Xipre d'universitats europees "Student's Sport Centre".

foto

Descripció: La universitat de Xipre pretén organitzar un festival de l'esport entre universitats perquè els estudiants puguin ser partícips en activitats esportives així com d'esdeveniments culturals i acadèmics. A més aquest esdeveniment, servirà perquè diferents universitats i estrats socials desenvolupin sinergies mitjançant el foment de l'amistat entre participants i la col·laboració de les parts interessades.

Persona de contacte: Sport Officer, University of Cyprus, Tel: 00357 22 894187, 00357 99 793266 (mobile)

Email: votsis.evandros @ ucy.ac.cy or evandrosvotsis@gmail.com (Centre de l'esport de la universitat de Xipre).

Més informació: