Convocatòria del programa Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu, que vol apropar el Parlament Europeu als alumnes i professors. El programa es dirigeix a centres educatius amb alumnes de 4t d'ESO / 1r de batxillerat i de formació professional.

-Organitzar activitats amb motiu del Dia d'Europa (9 de maig)

Els centres que completin amb èxit el curs escolar rebran una placa d'escola ambaixadora del Parlament Europeu. També es convida als centres participants a reunions de formació a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, així com la possibilitat de participar en viatges Brussel·les i d'agermanar-se amb centres d'altres Estats membres de la UE.

Departament d'Ensenyament