Com millorar els teus coneixements professionals sobre la Unió Europea?

Les classes d'aquest curs estan impartides per experts en la Unió Europea, en concret per alts funcionaris, diplomàtics, advocats i professors universitaris que aporten una visió teòrica i pràctica de la Unió Europea, així com de les rutines de treball de les institucions de la UE.

En el marc del curs s'organitza un viatge a Brussel·les, que permet conèixer de primera mà el funcionament de les institucions europees com la Comissió Europea i el Parlament Europeu entre d'altres.

Es tracta d'una formació amb una vessant professionalitzadora que farà que incrementis els teus coneixements sobre la Unió Europea en diverses àrees: socials, econòmiques i polítiques.

Com s'acreditarà la teva formació?

Obtindràs un diploma oficial atorgat per la Secretaria d'Afers Exteriors i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Centre d'Estudis Internacionals i el Ministeri d'Afers Exteriors i de Cooperació.

DIRIGIT A:

El curs de la UE s'adreça tant a professionals i funcionaris, com a estudiants de Màster o de Grau en Dret, Ciències Polítiques, Gestió i Administració Pública, Ciències Econòmiques, ADE, Periodisme i Història.

DURADA, DIES I HORARI:

Del 5 de febrer al 2 de maig de 2018.

Dilluns i dimecres, de 16:00 a 19:00 h.

Lloc de les classes i inscripcions: CEI International Affairs (Av. Vallvidrera 25, Barcelona).