Data: 11/10/2017 - 09:00 to 20/12/2017 - 20:15

Lloc: Montalegre, 5 - 08001 Barcelona

El trànsit entre els segles XVI i XVII fou una època decisiva i apassionant en la cultura europea, ja que totes les grans qüestions que conformarien més endavant el món modern es van començar a perfilar llavors. En la literatura, el teatre va ésser el gènere que, arreu d’Europa, millor va reflectir les convulsions polítiques, religioses, socials i artístiques que s’hi van viure. Gonzalo Pontón i Andreu Jaume, dos bons coneixedors de la literatura de l’època, comentaran l’obra i l’esperit dels principals dramaturgs que van escriure a Anglaterra, Espanya, Itàlia i França, des de Shakespeare i Marlowe fins a Lope de Vega, Calderón de la Barca, Cinzio o Molière, una constel·lació irrepetible de les lletres europees.

Aquest curs ha estat organitzat conjuntament entre el CCCB i l'Institut d'Humanitats de Catalunya. El curs té un cost de 90 euros amb possibilitat de reducció a 65 euros per estudiants, aturats, pensionistes, més grans de 65 anys, Amics del CCCB,  Amics del MNAC, membres de l' AADPC i col·legiats del CDL.