f

L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Girona ha organitzat, dins la programació de primavera de l’Estació Espai Jove i Els Químics Espai Jove, la 1a edició del cicle “Camins”.

Es vol impulsar l’orientació formativa destinada principalment als joves de la ciutat, amb l’objectiu principal de donar eines per afrontar amb garanties els moments en què s’han de prendre decisions relatives al futur formatiu i professional.

Definir el nostre itinerari formatiu és complicat ja que hi ha molts elements que cal tenir en compte i que poden condicionar la nostra elecció. El cicle Camins està format per un conjunt d’activitats que tenen com a principal objectiu donar eines per afrontar amb garanties aquells moments en què hem de prendre decisions transcendents per al nostre futur formatiu i professional.

Les sessions del cicle aniran a càrrec de conferenciants experts en el tema i estan dirigides a públics diversos: alumnes d’ESO, batxillerat, cicles formatius, universitaris, professionals de sectors educatius i d’orientació i famílies en general.

Teniu totes les activitats del cicle en aquest enllaç: