Resultat d'imatges de 30 anys erasmusLa Representació de la Comissió Europea a Barcelona ofereix als futurs professionals de la comunicació l'oportunitat de capbussar-se en la realitat comunitària tot escrivint un article sobre la UE.

Els guanyadors del concurs, que enguany es convoca per desena vegada, tindran l'oportunitat de participar en un viatge de periodistes a Brussel·les i conèixer de prop les institucions europees. A més a més, el seu article serà publicat a El Punt Avui.

Dades clau del concurs

• Enguany el tema del concurs és el 30è aniversari del programa Erasmus.
  • Adreçat tant a joves que estiguin estudiant en un centre universitari de la UE com a aquells joves de fins a 30 anys que s'hagin llicenciat o graduat en els darrers 5 anys.
  • La data límit per entregar els treballs és el 19 de març del 2017 a les 12h de la nit.
  • Es podran enviar articles informatius o d'opinió que competiran en categories diferents.
  • Els treballs s'han d'enviar a l'adreça: comm-bcn-concurs@ec.europa.eu
  • Els articles guanyadors seran publicats a El Punt Avui i els seus autors podran participar en un viatge de periodistes a Brussel·les.
  • Consulta les bases del concurs