f

Europa es troba en un moment crític: la crisi dels refugiats, les conseqüències de la crisi econòmica o el Brèxit són alguns dels reptes als quals ha de fer front. Per donar-hi resposta cal més que mai la implicació ciutadana.

Precisament per això, la Representació de la Comissió Europea a Barcelona organitza un nou cicle de debats "Quina Europa vols?" que tindran lloc a diferents municipis de Catalunya i les Illes Balears.

"Quina Europa Vols" va néixer el 2013 i des d'aleshores s'han organitzat una trentena de debats en diferents pobles i ciutats des de la Val d'Aran fins a Tortosa, des d'Igualada fins es Mercadal. D'aquesta manera el director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas, ha pogut debatre sobre els temes clau de la UE amb més de 1.000 ciutadans del territori escoltant les seves preocupacions i idees per al futur de la UE.

Olot inaugura el dimecres 5 d'octubre un nou cicle de debats "Quina Europa Vols" que recorrerà més municipis amb l'objectiu d'escoltar les opinions, neguits i idees dels ciutadans de Catalunya i les Illes Balears. En els debats hi participarà Tarradellas i una autoritat local del municipi on tingui lloc. A més a més, els diàlegs aniran sovint acompanyats d'altres activitats com ara exposicions, conferències o visites en centres escolars.

Cartell Banyoles