LogoOfereix una plataforma als equips educatius (professors, directors, bibliotecaris, etc.) dels centres escolars d'alguns dels països europeus participants, per comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes o el que és el mateix, sentir-se i formar part de la comunitat educativa més atractiva d'Europa.

eTwinning fomenta la col·laboració escolar a Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i dóna suport als centres escolars prestant-los les eines i els serveis necessaris que facilitin la seva associació per desenvolupar un projecte en comú. També ofereix oportunitats de desenvolupament professional continu gratuït en línia per a educadors.

eTwinning va néixer el 2005 com la iniciativa més important del Programa d'aprenentatge eLearning de la Comissió Europea i des del 2014 forma part d'Erasmus +, el programa de la Unió Europea en matèria d'educació, formació, joventut i esport. El seu Servei central de suport està dirigit per European Schoolnet, una associació internacional de 31 ministeris d'educació europeus que promouen l'educació en els centres escolars, els professors i els alumnes de tot Europa. eTwinning rep també assistència a nivell nacional de les seves 37 serveis nacionals de suport.