Busques feina? Noves oportunitats de formació? Noves experiències en l’àmbit professional? Les dificultats que tenen els estudiants per accedir al mercat laboral un cop finalitzada la seva formació és un problema endèmic.

És en aquest context que l’oficina d’Europe Direct Tarragona organitza, el divendres 2 de desembre, al Centre Tarraconense – El Seminari, un Fòrum d’Ocupació dirigit a estudiants i també a empreses perquè els uns coneguin la realitat de les altres.

L’objectiu és donar a conèixer els recursos, programes i oportunitats que ofereix Europa per millorar l’ocupabilitat i la formació, així com modalitats com ara la Formació Professional dual, que combina la formació acadèmica amb l’aprenentatge en una empresa.

Són molts els programes, beques i incentius que Europa posa a la teva disposició i segur que algun s’adequa a la teva situació. No t’ho perdis!

Les inscripcions es poden fer a través del correu electrònic  europedirect@tarragona.cat o visitant la página