beques

L'objectiu d'aquest programa és el de promoure un coneixement profund i compromès del que significa ser universitari en l'Europa actual , premiant i potenciant el talent dels alumnes més brillants d'Espanya a la seva etapa preuniversitària.

Poden optar a una d'aquestes beques els alumnes que estiguin cursant el primer curs de batxillerat de qualsevol escola o institut d'Espanya.

Els 50 seleccionats emprendran un viatge de vint dies per les més antigues i prestigioses universitats europees i participaran en un programa intens de conferències , tallers pràctics , grups de discussió , així com de moments d'oci i trobades amb personalitats de primer nivell , procedents del món universitari , cultural , polític , empresarial i mediàtic .