L'Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) convoca un concurs-oposició general amb vista a la constitució de llistes de reserva a partir de les quals les institucions de la Unió Europea, essencialment la Comissió Europea a Brussel·les i el Tribunal de Comptes a Luxemburg contractaran nous funcionaris en la categoria de «administradors» (grup de funcions AD).

La present convocatòria, juntament amb les Normes generals per les quals es regeixen les oposicions generals, publicades en el Diari Oficial de la Unió Europea C 70 A de 27 febrer 2015 constitueixen el marc jurídic vinculant d'aquest procediment de selecció.

Nombre de candidats que han de figurar en les llistes de reserva:

-Grau AD 5: 71

Un nivell d'ensenyament que correspongui a un cicle complet d'estudis universitaris d'almenys tres anys de durada, acreditat per un títol en els àmbits de l'auditoria, l'economia, la comptabilitat, les finances, l'administració d'empreses o la informàtica.

- Grau AD 7: 15

Un nivell d'ensenyament que correspongui a un cicle complet d'estudis universitaris d'almenys quatre anys de durada, acreditat per un títol, seguit d'un mínim de sis anys d'experiència professional pertinent, dels quals almenys tres anys hauran estat al àmbit de l'auditoria.

o

-Un nivell d'ensenyament que correspongui a un cicle complet d'estudis universitaris d'almenys tres anys de durada, acreditat per un títol, seguit d'un mínim de set anys d'experiència professional pertinent, dels quals almenys quatre anys hauran estat al àmbit de l'auditoria.

La present convocatòria es refereix a dos graus. Cada candidat només podrà inscriure per un d'ells.

Les candidatures s'han de presentar en línia al lloc de l'EPSO: http://jobs.eu-careers.eu
Termini per a la presentació de candidatures: 14 de juny de el 2016 a les 12.00 hores del migdia, hora de Brussel·les

Podeu consultar la convocatòria completa al següent enllaç: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/PDF/?uri=OJ:JOC_2016_171_A_0001&from=ES