f

L'Associació Europa Júnior, amb la col·laboració de la Secretaria d'Estat de la UE i les Institucions Europees a Espanya, llança la V Edició del Concurs "Com veuen els nens Europa?" Dirigit a escolars de 6 a 12 anys.

Els nens podran expressar la seva visió sobre el que suposa formar part de la Unió Europea i ser ciutadans europeus, a través de dibuixos, vídeos, cartes, escrits, còmics, contes, fotografies, murals i manualitats.

Les propostes i idees dels nens seran lliurades a les institucions europees. Hi ha tres categories de participació:

- Infantil (de 6 a 8 anys)

- Junior (de 9 a 12 anys)

- Escola Amiga d'Europa

Les bases de participació i la informació del concurs estan disponible al bloc Europ @ Junior  (http://europajunior.blogspot.com.es/2016/05/concurso-europa-junior-europ-junior.html).

És el primer bloc sobre Europa per a nens i conté notícies sobre la Unió Europea i els seus països, també enllaços a jocs, contes, material didàctic i recursos per a professors.