L'objectiu d'aquesta convocatòria és ampliar i enfortir la xarxa d'organitzacions intermediàries (OI) per al període 2016-2021

Les OI seleccionaran i prestaran assistència als emprenedors que es vulguin beneficiar d'aquest programa, que consisteix en intercanvis transnacionals d'1 a 6 mesos per a persones que volen crear una empresa per aprendre d'empresaris experimentats d'altres països de la UE.

Aquesta convocatòria està oberta a agències de desenvolupament regional, cambres de comerç, centres i parcs tecnològics, associacions empresarials, entitats de suport a empreses i universitats, instituts de formació professional, etc. S'establiran entre 20 i 30 convenis, amb partenariats formats entre 5 i 10 entitats de 5 països participants al COSME.

Termini: 5 abril 2016

Més informació: EASME- Agència executiva per a les PIMES