La Universitat de Salamanca, a través del Centre Europe Direct Salamanca, organitza per segona vegada una Trobada Universitari de Debat sobre el Futur de la Unió Europea (en endavant, la Trobada).

Es tracta d'un torneig de debat per equips orientat cap als universitaris espanyols. Té la particularitat, però, que és l'únic a tot Espanya que té una temàtica concreta: la Unió Europea i el seu futur. En la Trobada col·labora l'Associació de Debat de la Universitat de Salamanca i està cofinançat per l'Oficina de la Representació de la Comissió Europea a Espanya. La inscripció a la Trobada és gratuïta i l'equip guanyador rebrà com a premi un viatge a Brussel·les amb totes les despeses pagades. A més, l'Organització costejarà els àpats dels participants els dies que duri la Trobada.

La Trobada tindrà lloc els dies 28 a 30 d'octubre als edificis de la vuit vegades centenària Universitat de Salamanca, i els equips podran inscriure fins al 20 d'octubre. Els equips hauran d'estar formats per quatre universitaris (poden comptar, a més, amb un preparador o professor per assessorar). El tema que hauran de debatre serà el següent: «¿L'auge dels partits euroescèptics és un perill per al futur de la Unió Europea?»
Us animem a participar-hi. Tota la informació la teniu a la pàgina web