f

¿Cómo Cumplir con Europa?

Soluciones ante la Nueva Contratación Pública

El passat mes d'abril va veure la llum l'Avantprojecte de Llei de Contractes del Sector Públic que procura la transposició de les noves directives de contractació pública a l'ordenament espanyol.

JOIN US AT THE

European Institute of
Public Administration

El workshop analitzarà de manera detallada les novetats del paquet legislatiu i la seva transposició a l'ordenament jurídic espanyol, destacant i assenyalant les necessàries modificacions en el mateix si volem complir amb els mandats europeus. Oferim la possibilitat de presentar el seu propi cas (primer dia) i participar en la sessió de preguntes i respostes (segon dia): això permetrà al grup debatre àmpliament amb els experts sobre qüestions puntuals que els pertoquin en la seva pràctica diària. Al final dels dos dies de curs, els participants hauran adquirit:

• Coneixement detallat de les reformes legislatives que s'acosten i com interpretar-les

• Coneixement de la Jurisprudència del TJUE i dels tribunals de Recursos

• Domini de les fonts d'informació i els temps per al compliment amb els mandats de la llei.

• Visió comparada de bones pràctiques de diferents administracions per solucionar els problemes freqüents als quals s'enfronten com a professionals de la contractació.

Find out more:
Programa detallatInscripció en línia | Programa

Copyright © 2015 European Institute of Public Administration (EIPA), All rights reserved .

Our mailing address is:

European Institute of Public Administration (EIPA)

P.O. Box 1229

Maastricht, Limburg 6201 BE

Netherlands

Add us to your address book

Update subscription preferences| view email in browser

Unsubscribe from our mailing list