Tres-cents joves espanyols viatjaran aquest any a Estrasburg per a conèixer el Parlament Europeu.

Dotze equips espanyols han estat els guanyadors de la XXI edició del Concurs Euroscola, que aquest any s'ha desenvolupat sota el lema «El nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur» amb motiu de la celebració de l'Any Europeu del Desenvolupament 2015. Els joves guanyadors viatjaran a Estrasburg per conèixer la Seu del Parlament Europeu i per a participar, el proper curs escolar, amb joves de tots els països de la Unió Europea, en una jornada de simulació del Parlament Europeu per a joves. Per a això rebran un ajut de viatge concedida pel Parlament Europeu.

Els equips i centres escolars guanyadors són: el Col·legi Agustiniano de Madrid, el Col·legi Sagrat Cor de Tafira de Les Palmes de Gran Canària, l'IES Trassierra de Còrdova, l'IES Germans Argensola de Barbastre (Osca), l'IES Almina de Ceuta , l'IES Pineda de la Rossa de Valladolid, l'IES La Laboral de Lardero (La Rioja), el Col·legi Apostol Santiago de Vigo, el Col·legi Bellatrix de Calasparra (Múrcia), el Col·legi Filles de Jesús de Pamplona , l'IES Tháder d'Oriola (València), el Col·legi Ntra. Senyora del Bon Consell de Melilla.

Tots els premis i informació sobre el Concurs es pot consultar a la pàgina web www.euro-scola.com

Aquest any han participat un total de 469 equips, dels quals 218 van completar les dues fases del concurs. Cada equip està compost per 10 alumnes i un professor responsable del mateix.

Segeuix-lo a Facebook https://www.facebook.com/pages/Euroscola-ES/232736996786792