Especial 30 ANYS D'ESPANYA A LA UNIÓ EUROPEA.

Digues què suposa per a tu formar part de la Unió Europea i abans del 31 de maig envia'ns les teves opinions, dibuixos, manualitats ... Si la teva obra és escollida, et convidarem a presentar-la davant les  Institucions Europees per celebrar els 30 anys d'Espanya a la UE.

Amb motiu de la commemoració dels 30 anys de la integració d'Espanya a la Unió Europea, l'Associació Europa Júnior, amb la col·laboració de la Secretaria d'Estat de la UE i les Institucions Europees a Espanya, llança la IV Edició del Concurs "Com veuen els nens Europa?" Dirigit a escolars de 6 a 12 anys.

Els nens podran expressar la seva visió sobre el que suposa formar part de la Unió Europea i allò aconseguit durant aquests 30 anys d'Espanya a la UE, a través de dibuixos, vídeos, cartes, escrits, còmics, contes, fotografies, murals i manualitats. Es poden presentar les obres fins al 31 de maig. Les propostes i idees dels nens seran lliurades a les institucions europees. Hi ha tres categories de participació:
 -Infantil (de 6 a 8 anys)
 -Junior (de 9 a 12 anys)
 -Escola Amiga d'Europa.
Les bases de participació i la informació del concurs està disponible al blog Europ@ Junior (europajunior.blogspot.com). És el primer blog sobre Europa per a nens i conté notícies sobre la Unió Europea i els seus països, també enllaços a jocs, contes, material didàctic i recursos per a professors.

Contacte: associacióeurojunior@gmail.com

Telfs: 630 313 700/635 647 395