La Representació de la Comissió Europea a Espanya ha publicat una convocatòria destinada a subvencionar projectes i iniciatives d'universitats, think tanks i altres organitzacions sense afany de lucre que operen a les Comunitats Autònomes per promoure el coneixement i el debat de les prioritats polítiques de la UE.

El pressupost global de la convocatòria és de 180.000€, oscil•lant la subvenció entre 15.000€ i 5.000€ amb un percentatge de cofinançament de fins el 80%. Es finançaran projectes com universitats d'estiu o mòduls acadèmics, conferències, debats públics, seminaris, col•loquis i sessions d'intercanvi i bones pràctiques.

Les propostes hauran d'abordar un dels temes següents: suport a les empreses, en particular les PIME, i reforçament de la base industrial europea; transició satisfactòria de l'educació al mercat de treball i importància de la mobilitat i la migració laboral dins la UE; i reforçar el lideratge mundial d'Europa en la política sobre el canvi climàtic a través de la Unió de l'Energia.

La data límit per a la presentació de candidatures és el 8 de maig de 2015.