La gestió econòmica d'un projecte europeu
Dimecres 22 d'octubre / Tallers presencials a València

Aquesta proposta formativa és una iniciativa de la xarxa EUROPIMPULSE, una xarxa d'experts en temes de cooperació internacional i finançament europeu que actua per a capacitar a la societat civil sobre oportunitats proposades per les institucions europees. El seu objectiu és recolzar i impulsar projectes innovadors a Europa i a la resta del món.

El curs té com a objectiu treballar diferents aspectes de la gestió econòmica en un projecte europeu i en particular l'elaboració d'un pressupost, la justificació i la coordinació financera econòmica del projecte.

Aquest curs va dirigit a responsables de les administracions o personal administratiu, directors, responsables de projectes europeus i altres persones encarregades e la gestió i justificació d'un projecte europeu.

Lloc: Parc Científic de la Universitat de València

Duració: 8 hores presencials

Preu: 180€ (Organitzacions públiques o privades/autònoms/estudiants)

Contacte: info@europimpulse.com /+34 608 645 361