Activitats EuropeDirect

El proper dia 27 de maig de 2027 es celebrarà l'Any Europeu de la Joventut a través de tot una sèrie d'actes celebrats a l'espai de l'Auditori de La Mercè de Girona organitzats per el Centre Europe Direct Girona i l'Ajuntament de Girona, amb la col·laboració del Centre de Documentació Europea de la UdG, la Comissió Europea de Barcelona i l'Institut Montilivi.

Els actes comptaran amb la presència de l'influencer català Long Li Xue, amb Manuel Szapiro, Director de l’Oficina de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Laura Rahola, Cap de Comunicació de de l’Oficina de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona i els estudiants de l'Instut Montilivi de 3r ESO que van participar en el concurs Què és per a tu Europa?.

Per altra part també podreu gaudir de la presentació de l’obra de Teatre : La Idea d’Europa de George Steiner, un monòleg a càrrec d'Òscar Intente.

Lloc: Centre Cultural La Mercè de Girona

Hora: 10h a 12h