Activitats EuropeDirect

Durant el mes d’octubre es celebra la campanya europea Time to move, que s’organitza des d’Eurodesk i el Centre Europe Direct Girona, pretén donar a conèixer les diferents oportunitats per joves sobre mobilitat europea.

Aquest any a la Garrotxa s’ha dissenyat una campanya en dos formats: 3 directes per instagram, on hem parlat amb joves de la comarca que han participat en programes de mobilitat  i xerrades als instituts de secundària, on es donen a conèixer les diferents oportunitats.

Actualment, els directes tenen entre 200 i 250 visualitzacions cadascú d’ells i durant la campanya es fan fer 4 xerrades a instituts amb un total de 92 participants. En aquestes xerrades es on es reparteix material de difusió de Garrotxajove i del punt Eurodesk d’informació de mobilitat europea per joves.

Facebook i Twitter