Activitats EuropeDirect
Inici: 30/10/2017 09:00h - Fi: 30/10/2017 11:30h
Lloc: Facultat de Dret de la Universitat de Girona. Aules 5C i 5D

Inscripcions: No

El Llibre blanc que va presentar la Comissió Europea l'1 de març exposa possibles vies per al futur d'Europa davant del gran nombre de reptes que afronta, des de la globalització o l'impacte de les noves tecnologies a la societat i l'ocupació als problemes de seguretat i l'auge dels populismes. El Llibre blanc exposa cinc escenaris possibles cap a on la Unió podria evolucionar.

Analitzarà la sortida del Regne Unit de la Unió Europea, Terricabres que és president del grup parlamentari de l'Aliança Lliure Europea i, en tant que això, vicepresident del grup dels Verds/Aliança Lliure Europea. D'altra banda, és membre titular de la comissió d'Afers Constitucionals (AFCO), la qual és la comissió competent per liderar el posicionament del Parlament Europeu sobre la sortida del Regne Unit de la UE.

Aquest acte, s’organitza en el marc de l’assignatura “Institucions de la UE” per a tots els alumnes matriculats, i obert a la resta d’alumnes de la Facultat. Amb la col·laboració del Centre de Documentació Europea i el Centre Europe Direct Girona.

Facebook i Twitter