Activitats EuropeDirect
L' Oficina del Parlament Europeu a Barcelona en col·laboració amb la Universitat de Girona i l’ Europe Direct de Girona et convida al proper Europa After Work, que tindrà lloc el dijous 1 de juny a les 19h00 als Jardins de la Mercè (Pujada de la Mercè, 10, Girona), amb l’eurodiputat Josep-Maria Terricabras i el periodista Ricard Ustrell. L’acte serà moderat per un/a estudiant de la Universitat de Girona.

Els “Europa After Work” són un diàleg entre un/a moderador/a i dos ponents. En aquesta interacció es posen de manifest els principals reptes de l’agenda política europea. Tot seguit, els assistents poden participar activament dirigint les seves preguntes als ponents. Aquestes trobades volen ser un espai de debat i reflexió, especialment adreçades a estudiants universitaris, joves professionals, politòlegs, periodistes, bloguers i professors.

El proper Europa After Work tindrà lloc a Girona el dijous 1 de juny a les 19h00 amb l’eurodiputat Josep-Maria Terricabras, co-president del grup dels Verds / Aliança Lliure Europea, i el periodista Ricard Ustrell, presentador del programa “El Suplement”, de Catalunya Ràdio. En aquesta ocasió la trobada tindrà lloc als Jardins de la Mercè, a Girona.
Al públic assistent se li lliurarà un tiquet que podrà bescanviar per una consumició (refresc, cervesa o copa de vi) durant l’Europa After Work. Places limitades fins a omplir aforament.

Invitació

Per assistir és necessari omplir el següent formulari.

Facebook i Twitter