Activitats EuropeDirect
f

El Centre Europe Direct Girona torna a oferir aquest curs escolar el taller “Joves actius a la UE” als centres educatius de Girona, amb l'objectiu que els alumnes d'ensenyament secundari, batxillerat i cicles formatius dels centres d'ensenyament puguin comprendre la importància de la UE i com afecta en el nostre dia a dia, a través de aquestes sessions informatives.

Conèixer la història de la UE, les seves institucions, què significa ser europeu i les oportunitats que ofereix Europa per millorar l'aprenentatge de llengües, són elements essencials per al desenvolupament formatiu dels joves. A més, els estudiants que es troben més a prop de l'accés al mercat de treball podran conèixer les eines de mobilitat que permeten desenvolupar pràctiques formatives i laborals internacionals.

Aquestes sessions, organitzades a petició dels propis centres d'ensenyament, formen part del programa de treball del centre Europe Direct Girona que compta amb el suport de la Comissió Europea.

Facebook i Twitter