Activitats EuropeDirect

Instituts Xifra (Girona), Busquets (St Hilari), Campalans (Anglès) i Espriu (Salt).

La Unió europea ha declarat el 2015 com a l' Any Europeu per al Desenvolupament (europa.eu/eyd2015) . A més, com sabem, el 9 de maig és el Dia d'Europa, la festa dels més de 500 milions de ciutadans de la Unió.
Un dels objectius de la Unió és assegurar que els qui vivim a Europa coneguem els nostres drets i les obligacions com a ciutadans i la forma d'exercir-los correctament. També cal saber què podem fer per a bé de tothom, dins i fora de la UE.

A Anglès, Sant Hilari, Girona i Salt, els alumnes de 1r de Batxillerat d'alguns Instituts públics hi dediquem un treball previ i una Jornada sencera, que serà enguany el divendres 8 de maig, vigília del Dia d'Europa. L'experiència de l'any passat és motivadora.
Programa de la Jornada

Més informació al web