Activitats EuropeDirect

#oneseuropa és un concurs de fotografia a twitter que organitzem amb la col•laboració del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Girona.

#oneseuropa té per objectiu donar a conèixer els projectes amb finançament europeu que s’han desenvolupat a Girona ciutat en el període 2007-2015 a través de la galeria d’imatges europedirect.udg.edu/oneseuropa que s’anirà alimentant amb les vostres fotografies, i que podreu votar.

El concurs s’inicia el proper dia 7 d’abril i finalitza el dia 28 d’abril. La participació en el concurs és ben senzilla. Es tracta de penjar a twitter totes aquelles fotografies fetes amb dispositiu mòbil i/o tableta amb l’etiqueta #oneseuropa i perfil @EDGirona que mostrin els vostres projectes europeus i on la bandera europea i/o la informació sobre finançament es visualitzi de forma clara.

Els participants poden inscriure’s a 2 photowalks (recorreguts a peu on es mostraran alguns dels projectes amb finançament europeu de Girona). En cada visita, s’obsequia als participants amb un kit #oneseuropa i un esmorzar o toc. Cal inscriure’s prèviament omplint el formulari on line disponible a la web

1r PHOTOWALK: oneseuropa-innovació. Descobrint el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona  Dissabte, 11 d’abril.

Hora: 10 del matí.

Durada: 3 hores.

Lloc de trobada: Cafè del Parc. Edifici Jaume Casademont. Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

Inscripcions: del 23 de març al 7 d’abril a la web europedirect.udg.edu/oneseuropa. En començar, esmorzar al Cafè del Parc.

2on PHOTOWALK: oneseuropa-entorn. Descobrint el Barri Vell

Dimecres, 22 d’abril.

Hora: 17.30h.

Durada: 2 hores.

Lloc de trobada: plaça de la Catedral.

Inscripcions: del 23 de març al 20 d’abril a la web europedirect.udg.edu/oneseuropa. En acabar, toc al River Cafè.

Les bases del concurs es troben disponibles a europedirect.udg.edu/oneseuropa

Participeu activament a alimentar la galeria d’imatges #oneseuropa i  podreu optar als segünets premis:

-Guanyador per votació popular: dues entrades per un espectacle cultural a la ciutat de Girona dins el Programa d’activitats de l’Ajuntament de Girona, a escollir dels que figuren a les programacions de l’Auditori o del Teatre Municipal fins al mes de juny.

-Guanyador per jurat: bitllet d’avió i una nit d’hotel per a dues persones a Brussel·les.

(Els premis no es podran bescanviar en diners.)

Facebook i Twitter