Dins de l'ampli marc de l'esport com a instrument per a la inclusió social i la integració, el  projecte es centra en els trastorns de l'alimentació, així com l'educació alimentària que sovint afecten els marginats i / o en risc d'exclusió social (és a dir: els detinguts i ex detinguts, els nens i adolescents de les llars d'acollida i instituts, persones afectades per discapacitat psicofísiques, etc ...), així com als joves en l'edat escolar.

Els objectius del projecte es poden resumir en la contribució per tal de posar en pràctica les estratègies europees i objectius en l'àmbit de l'esport, així com la inclusió social, la igualtat de gènere, la participació en l'esport com a instrument per als sectors de voluntariat I l'aprenentatge per tal de dur a terme un estil de vida saludable. Ara bé,  l'objectiu específic del projecte és la implementació d'iniciatives i accions encaminades  a fer de l'esport un vehicle per a la integració i una mesura preventiva contra les barreres socials.

Coordinador del projecte: El municipi de Latina (Italia).

Persona de contacte: Paola de Biaggio, paola.debiaggio@comune.latina.it, 0773-652637. (W3 Municipio de Latina)

Projecte