semiAquest curs de dos dies proporciona als participants una introducció pràctica intensiva per a l'avaluació de l'impacte en la presa de decisions de la UE.

Data: 9-10 d'abril de 2015

Lloc: EIPA (European Institute of Public Administration), Luxemburg

Explica per què l'avaluació d'impacte s'ha convertit en una part cada vegada més important de la formulació de polítiques i processos legislatius a la UE.

Es tracta dels passos analítics clau seguits per la Comissió Europea en la preparació d'una avaluació d'impacte, així com les principals tècniques i eines quantitatives i qualitatives disponibles.

Finalment, ofereix un fòrum per considerar les oportunitats per a les parts interessades i l'entrada dels Estats membres en la preparació de les avaluacions d'impacte de la Comissió Europea, així com les dimensions i desafiaments interinstitucionals.

Registre online

Contacte: EIPA (European Institute of Public Administration)

P.O. Box 1229

Maastricht, Limburg 6201 BE