Obre't portes. Aprèn idiomes. T'esperem.

La roda de premsa tindrà lloc el 24 de setembre, a les 11.00 h, a la seu de les Institucions Europees a Espanya (Passeig de la Castellana, 46 28046 Madrid).<!-- no esborrar aquest div final, �s perqu� IE6 i IE7 no ajustaven la linia de punts al final de les fotos -->

Per celebrar el Dia Europeu de les Llengües # DEL2014, EUNIC - l'associació de Centres Culturals i Ambaixades Europees presents a Madrid, amb el suport de la Representació a Espanya de la Comissió Europea - proposa el 25 de setembre de 17:00 a 22: 30 h una immersió lingüística i cultural europea, gratuïta i per a tots els publics.

Setze institucions europees, oferiran una marató cultural i lingüístic europeu, amb una àmplia varietat d'activitats: mini-cursos d'idiomes per a nens, adolescents i adults, fires gastronòmiques, bookcrossing, visites guiades, exposicions, contacontes, lectures dramatitzades, música, projeccions per a totes les edats ...

Per despertar l'interès pels idiomes, convidar els madrilenys a acostar-se a cultures menys conegudes i descobrir els artistes i la gastronomia pròpia d'altres regions, es lliurarà un «Passaport lingüístic» que segellarà en cadascuna de les seus amb activitats, i amb el qual podran guanyar diferents premis, entre ells ¡un iPad!

SEUS

Alliance Française, Costa de Santo Domingo, 13, 28013 Madrid

Goethe-Institut Madrid, C / Zurbarán, 21, 28010 Madrid

Institut Français, C / Marquès de l'Ancorada, 12, 28004 Madrid