Any acadèmic 2014/2015 a la Universitat Lliure de Brussel·les.

8a edició, organitzada per la Xarxa Acadèmica d'Estudis Jurídics sobre Immigració i Asil a Europa. L'objectiu d'aquest programa és proporcionar als seus participants una comprensió en profunditat de les normes jurídiques en matèria d'immigració i asil adoptades per la Unió Europea. Aquest programa serà d'interès per a totes les persones que desitgin adquirir un coneixement més profund de la immigració i el dret d'asil, per als funcionaris d'instància, advocats, persones que treballen per a organitzacions no governamentals, I també per a investigadors particulars.

Els sol·licitants han de tenir una llicenciatura universitària (o un títol equivalent) en Dret, Ciències Polítiques, Estudis Europeus o Relacions Internacionals. Els graduats d'altres disciplines es tindran en compte en funció del contingut dels cursos a seguir per tal de complir amb els requisits legals necessaris per al certificat.  També es tindrà en compte l'experiència professional rellevant que pot ser considerat com equivalent a una llicenciatura.

Inscripció i taxes:

La data límit per a les sol · licituds ha estat fixada per al 8 d'agost 2014, però les aplicacions posteriors podran ser considerades. Els sol·licitants s'hauran d'inscriure mitjançant el formulari d'inscripció disponible al seu lloc web, I  hauran de pagar 750 d'inici al fer la inscripció. La quota d'inscripció és de 2.500€ per a estudiants (en principi amb un màxim de 25 anys), 3.500 € per a estudiants de doctorat o investigacions remunerades per un salari o una beca  i 5.000 € per a professionals.

Contacte:

Université Libre de Bruxelles- Institute for European Studies