54Maastricht, 22-24 October 2014

European Institute of Public Administration

Aquest seminari consta de dues etapes amb presentacions il·lustrades, discussions de grup i tallers.

Etapa 1 (Dia 1) - Opcional - s'ocuparà d'allò essencial: el cicle d'avaluació, la terminologia d'avaluació i tasques de monitorització bàsiques, així com observar els mètodes bàsics utilitzats per a la realització de les avaluacions ex ante dels programes, les avaluacions durant el període de programació i avaluacions ex post de l'impacte de projectes i programes. Es tindrà en compte el tema de la quantificació dels programes mitjançant la generació d'indicadors per als projectes i programes. Hi haurà exercicis amb indicadors, l'establiment de prioritats, indicadors de resultats i la creació d'ocupació.

Etapa 2 (dies 2 i 3) se suposa que els participants ja tenen els coneixements bàsics dels mètodes i conceptes tractats en l'Etapa 1, de manera que es farà un resum d'allò essencial i una mirada al context d'Europa 2020 per a la programació i l'activitat d'avaluació. Les conferències magistrals es faran a càrrec de la Comissió Europea i consultors experts en el camp. La Comissió Europea descriurà el seu nou marc de seguiment i avaluació conceptual, i el que veu com els desafiaments particulars per als Estats membres en l'actual i el proper període de programació.

European Institute of Public Administration (EIPA)

P.O. Box 1229

Maastricht, Limburg 6201 BE