S'ofereixen diferents tipus de pràctiques

1. Pràctiques remunerades : El GSC ofereix al voltant de 100 períodes de pràctiques pagades d'un any als nacionals de la UE que hagin completat almenys la primera part dels seus estudis universitaris, i han obtingut un certificat de grau.  Els períodes es divideixen en dos períodes diferents, amb una durada de cinc mesos;

- febrer 1 a 30 juny

-1 setembre a gener 31

2. Períodes de pràctiques no remunerades Obligatòries: El GSC ofereix al voltant de 20 períodes de pràctiques no remunerades per any. Aquestes pràctiques són per tercer, quart o cinquè any els estudiants universitaris que tenen un període de formació obligatori com a part del seu curs. Els períodes de pràctiques es divideixen en dos períodes diferents, amb una durada de 1-5 mesos:

-febrer 1 a 30 juny

-1 setembre a gener 31

Qui ho pot sol·licitar?  Les pràctiques estan obertes a la SGC:

-ciutadans de la UE, o

-els ciutadans dels països candidats que han conclòs les negociacions d'adhesió de la UE, i que s'han graduat recentment de la universitat o centre d'ensenyament superior equivalent.

Idiomes: es requereix un profund coneixement del francès o anglès, ja que són els principals idiomes de treball a la SGC.

Termini de subscripció: des del passat 02.06.14 i finalitzarà el 01.09.14

Més informació i subscripcions