Cada any l'Acadèmia d'Entrenament EMI organitza jornades de formació a Brussel·les i Estrasburg per a estudiants universitaris i acabats de graduar . Aquest projecte ofereix als estudiants l'oportunitat d'experimentar la mobilitat i entendre el valor afegit del projecte europeu .

L'Acadèmia d'Entrenament de Moviment Europeu organitza formació mitjançant grups a Brussel·les i Estrasburg en assumptes de la UE per als estudiants universitaris que els donen l'oportunitat de conèixer una àmplia gamma de professionals que treballen a la UE, en l'esfera internacional i aprendre sobre el seu treball i trajectòria professional . L'objectiu és donar als estudiants una visió realista de l'ambient de treball i assessorament sobre la manera de planificar les seves carreres internacionals .

Propers jornades formatives :
23 a 27 juny , 2014 a Brussel·les - el termini per presentar sol·licituds : 15 maig 2014
29 setembre a 2 octubre a Estrasburg - data límit per a les sol·licituds: 15 juliol 2014

Programa:

• Visites a les institucions de la UE
• Assistir al Consell de la sessió plenària d'Europa (Estrasburg)
• Reunions amb els diputats i altres funcionaris de la Comissió i el Consell
• Sessió "lobbying" i treball en xarxa
• Debat amb els partits polítics europeus
• Reunions amb diferents professionals dels grups de pressió, consultories, centres de recerca, organitzacions de la societat civil, etc.
• Visita a Bruges i el Col·legi d'Europa (sessió de Brussel·les)
• Visites culturals

Quota d'inscripció: 250 € (matrícula) / 790 € (matrícula + allotjament)

Com inscriure's?