f

La campanya de Mobilitat Urbana Sostenible de la Comissió Europea ha obert la tercera convocatòria de propostes per finançar campanyes que tinguin lloc entre l'1 de juny i el 31 de desembre de 2014.

La convocatòria és oberta a la participació d'ens locals, a més d'ONG, instituts de recerca i universitats o altres ens públics.

La subvenció serà de 7.000€ per acció, que haurà de realitzar-se en un estat membre de la UE, Islàndia, Liechtenstein o Noruega (queden exclosos Bulgària, Grècia, Itàlia, Latvia, Romania i el Regne Unit que ja reben suport financer per campanyes nacionals)

Per poder optar al finançament europeu, primer cal registrar al web de la campanya les accions de sensibilització o campanyes promocionals que promoguin la mobilitat urbana sostenible.

Més informació: web de la Campanya de Mobilitat Urbana Sostenible