395 equips escolars de tot Espanya han accedit a la fase final de la XX edició de Euroscola, concurs que enguany com a tema central les Eleccions al Parlament Europeu del proper 25 de maig.

Euroscola està destinat a joves entre 15 i 18 anys que estudien ensenyament secundari obligatori (ESO), Batxillerat o Cicles de Formació Professional de Grau Mitjà en centres educatius espanyols i convocat per l'Oficina d'Informació del Parlament Europeu a Espanya en col · laboració amb la Representació a Espanya de la Comissió Europea i de la Secretaria d'Estat per a la Unió Europea (Ministeri d'Afers Exteriors i Cooperació). El concurs té una llarga trajectòria i un fort posicionament en la comunitat educativa, ja que es tracta d'un recurs molt valorat pels professors i estimulant per als alumnes.

Web del concurs Euroscola a Espanya: www.euro-scola.com

Web del Programa Euroscola del Parlament Europeu: www.europarl.europa.eu/euroscola/view/en/index.html