La Representació de la Comissió Europea a Barcelona en organitza el primer concurs de dibuix ‘Què és Europa per mi?’ que s’adreça a escolars des de primer fins a sisè de primària matriculats en centres de Catalunya o les Illes Balears.

Els alumnes han de realitzar individualment un dibuix entorn del tema ‘Què és Europa per mi?’, relacionat amb la Unió Europea i els seus valors. Es convida els centres escolars a emmarcar aquesta activitat en la celebració del dia d’Europa, el 9 de maig, com una oportunitat per reflexionar conjuntament amb els alumnes sobre el projecte de construcció europea i els valors que representa.

Els dotze millors treballs formaran part del calendari de la Representació de la Comissió Europea de Barcelona del 2020, que es distribuirà a les escoles participants i als centres d’informació europea Europe Direct i Centre Balears Europa. A més, els mestres que organitzin l’activitat a classe rebran 3 lots de regals relacionats amb la Unió Europea per distribuir entre els participants, així com un exemplar del llibre Explorem Europa per a cada alumne que presenti un dibuix a concurs.

En aquest enllaç hi trobareu les bases del concurs, i també podeu consultar la al web de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona: https://ec.europa.eu/spain/barcelona/home_ca