El projecte europeu ‘SCHOOL mobility CHAllenge in regioNal poliCiEs’ (School Chance), on participa l’Ajuntament de Girona com a soci, publica el seu primer butlletí en el marc del programa Interreg Europe.

L'objectiu principal d'aquest projecte és la reducció d'emissions de carboni generades per la mobilitat escolar. Se centra en polítiques que donen suport a mitjans de transport més nets i promou comportaments alternatius en la mobilitat dels infants cap a i des de l’escola. Està integrat per vuit socis de set països europeus i té una durada de cinc anys (de gener de 2017 al desembre de 2021).

En el primer número del butlletí es presenta un dels socis, la ciutat de Brasov (Romania), i els membres de l’equip de direcció, FGM-AMOR (Àustria), Reggio Emilia (Itàlia) i Girona (Espanya).

Butlletí