El CEI International Affairs, en col·laboració amb la Secretaria d'Afers Exteriors i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya i el Ministeri d'Afers Exteriors i de Cooperació, realitzen  la conferència de cloenda del XXXIX Curs sobre la Unió Europea, amb el títol "Manual de supervivència d’un europeista en temps de crisi", que oferirà el Sr. Amadeu Altafaj, Representant del Govern de la Generalitat de Catalunya davant la Unió Europea.

Dirigit a: Estudiants del XXXIX Curs sobre la Unió Europea i al públic en general (tindran prioritat els alumnes del Curs i els seus acompanyants).

Inscripció: És necessari confirmar l'assistència a través de correu electrònic a info@ceibcn.com, indicant el nom complet i el DNI. Caldrà rebre un correu de confirmació per verificar la inscripció.

Data i hora: Dilluns, 15 de maig, de 18:00h. a 19:00h.  *En finalitzar la conferència es procedirà al repartiment dels diplomes del Curs

Lloc : Palau Centelles Baixada de Sant Miquel, 8 ( Barcelona)

Més Informació: CEI International Affairs

Av. Vallvidrera, 25 - Barcelona