19 equips (un per cada CCAA i ciutats autònomes), juntament amb altres companys del seu centre escolar, participaran en el Programa EUROSCOLA del Parlament Europeu a Estrasburg.

Dinou equips espanyols han estat els guanyadors de la 23a edició del Concurs Euroscola, que aquest any s'ha desenvolupat sota el lema «60è aniversari de la signatura dels Tractats de Roma (1957-2017)". Els joves guanyadors viatjaran a Estrasburg per conèixer la Seu del Parlament Europeu i per participar, el proper curs escolar, amb joves de tots els països de la Unió Europea, en una jornada de simulació del Parlament Europeu per a joves. Per a això rebran un ajut de viatge concedida pel Parlament Europeu.

Tots els premis i més informació es troba disponible a la pàgina web www.euro-scola.com