L'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona en col·laboració amb la plataforma d'estudiants universitaris Deba-t.org ha engegat una nova activitat a la qual ens complau convidar-te: Europa After Work. Volem que aquesta iniciativa es converteixi en un espai de debat i reflexió, especialment adreçat a estudiants universitaris, joves professionals, politòlegs, periodistes, bloggers i professors.

Els “Europa After Work” són un diàleg entre un/a moderador/a i dos ponents. En aquesta interacció es posen de manifest els principals reptes de l’agenda política europea. Tot seguit, els assistents poden participar activament dirigint les seves preguntes als ponents.

Després de l'èxit de la primera convocatòria, durem a terme la segona edició de l'activitat demà, dimecres 30 de març, a les 19h00 amb l’eurodiputat Ramon Tremosa (ALDE) i la periodista i Carme Colomina, ex corresponsal a Brussel·les i també investigadora associada a CIDOB. La trobada tindrà lloc al Teatreneu, sala del mig, al C/ Terol, 26, a Barcelona.

Al públic assistent se li lliurarà un tiquet que podrà bescanviar per una consumició (refresc, cervesa o copa de vi) durant l’Europa After Work. Places limitades fins a omplir aforament.

Per assistir és necessari omplir el següent formulari.

Us hi esperem!