DATES: 18, 25 i 26 de novembre de 2015 de 13:30h a 15:30h.
LLOC: Sala d’actes del Rectorat.
ORGANITZADORS: Treball Campus en col·laboració amb l’Àrea de Relacions Internacionals, el Centre de Documentació Europea i altres institucions.

FER PRÀCTIQUES I TREBALLAR A L’ESTRANGER: OPORTUNITATS I RECURSOS

Treball Campus, atesa la situació del mercat de treball català i espanyol, els elevats índexs d’atur juvenil i la forta demanda entre els universitaris tant d’informació com d’oportunitats i canals de cerca de pràctiques i feina en altres països, ha decidit organitzar les sessions informatives que teniu a continuació.

Aquestes tres primeres sessions  tenen com a objectiu donar a conèixer, a estudiants, Alumni, investigadors, professorat i PAS (Personal d’Administració i Serveis), sobre les oportunitats i els recursos per la mobilitat que ofereix la UAB, la regió d’Alemanya de Baden-Württemberg i les institucions i els organismes de la Unió Europea en matèria de pràctiques i ocupació de la mà de professionals i experts en cada àmbit, aportant informació i experiències.

Es limitaran les places per ordre d’inscripció a l’aforament de la sala. Cal fer la inscripció.

Més informació i inscripcions