generations school

Aquesta activitat pot ser un debat sobre temes que concerneixin a ambdues generacions, o el llançament d'un projecte conjunt en el qual majors i joves cooperin amb més regularitat.

Aprofitant que la Unió Europea ha designat el 2013 “Any Europeu dels Ciutadans”, es pot tractar d'una bona oportunitat perquè els professors, els alumnes i les persones majors organitzin el 29 d'abril, o en una data pròxima, debats sobre Europa, el seu passat, el seu present, així com sobre el que majors i joves poden realitzar junts per a construir l'Europa de demà.

• Què significa ser ciutadà europeu?

• Quins drets hem obtingut gràcies al procés d'integració europea?

• Com perceben els ciutadans europeus de demà aquests drets i com pretenen fer-los servir?

• Quin tipus d'Europa deixarem a la següent generació?

Més informació: http://www.generationsatschool.eu/es