Institut Europeu d'Administració Púbica (EIPA)

El curs oferirà una explicació dels conceptes i principis de privacitat clau, abans d'abordar les últimes novetats i reptes en el camp de la utilització de les dades personals i la protecció.

Com han de ser protegides les dades personals en un món globalitzat amb un augment de la mobilitat, i de les tecnologies de comunicació i informació modernes? Quines dades poden ser accessibles i intercanviables entre les autoritats públiques i les empreses privades?.  Nombrosos exemples pràctics procedents dels sectors públic i privat, juntament amb un alt nivell d'interactivitat, oferirà als participants tot el que necessiten saber sobre els canvis en la pràctica la protecció de dades, així com una idea de com manejar els problemes innombrables que sorgeixen en el lloc de treball sobre una base diària.

Programa, més informació i registre

Data: 8 i 9 de desembre de 2014

Lloc: Maastricht

Contacte: European Institute of Public Administration (EIPA)