Activitats EuropeDirect
El divendres 25 d’octubre de 2019, 25 alumnes de 4t d’ESO han pogut participar en un Seminari de 3h. de duració a la seu a Catalunya de la Comissió europea i del Parlament europeu, dues de les principals institucions de la Unió. Els Seminari ha estat impartit pel Sr. Ferran Tarradellas, director de la Representació, i pel Sr. Sergi Barrera, responsable de Comunicació del Parlament europeu, i s’ha desenvolupat a l’ “Aula Europa” de les oficines del Passeig de Gràcia, de Barcelona.

Aquesta activitat, que serà certificada, s’inscriu en marc del primer bloc, de formació del Projecte “El llegat de Carlemany: joves formadors d’Europa”, que ha estat premiat per l’Ajuntament de Girona amb la Beca Girona Premi d’Europa 2019-20. Tots els estudiants de 4t d’ESO del nostre Institut es preparen per a esdevenir  – en equips de 3 o 4 persones – formadors d’altres joves: és una feinada, però ens ho prenem amb molta il·lusió

Facebook i Twitter