Activitats EuropeDirect
Curs impartit pel professor José Díaz Lafuente que té com a objectiu capacitar al professorat de FP, ESO i Batxillerat en els diferents materials i recursos educatius existents en matèria d'Història, Filosofia, Cultura, Dret, Economia i  Polítiques de la Unió Europea, informar sobre les ofertes per als joves de voluntariat, de pràctiques i de treball vinculades als processos de selecció de la Unió Europea i presentar les oportunitats del programa Erasmus + de projectes de mobilitat i d'associacions estratègiques per a l'aprenentatge per al professorat i els estudiants de FP, ESO y Batxillerat.

Organitzat per: L'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach i Europe Direct Girona. Aquesta activitat està inclosa al Pla de Formació del Departament d’Ensenyament.

Més informació i inscripcions

Facebook i Twitter