Activitats EuropeDirect

Del 26 al 29 de de juny de 2017 la Universitat de Girona organitza la 7a edició del Campus de Recerca PreBAT (PRE BATxillerat) adreçat a estudiants que acabin de cursar el 4rt curs d'ESO. L'objectiu d'aquest campus és oferir un conjunt d'activitats pràctiques que donin als participants una visió general de la recerca que es fa a la UdG i que a la vegada desperti el seu interès per a iniciar-se al món de la investigació.

El PREBAT, ofereix als participants una estada de 4 dies a la Universitat de Girona, realitzant un seguit d'activitats pràctiques en els diferents campus, que tenen per objectiu incentivar-los a iniciar-se en la recerca.  Aquesta activitat és una de les actuacions destinades a enfortir les relacions de la UdG amb l'ensenyament no universitari on l'objectiu és el de captar i retenir talent preuniversitari.  Amb aquest objectiu el programa presenta una estada en cada un dels campus (Barri Vell, Centre i Montilivi) i al Parc Científic i Tecnològic (PCiT) per a que els participants puguin conèixer les diferents recerques que es treballen a la UdG.

El Centre Europe Direct Girona va oferir a 40 estudiants de 4rt d'ESO l'activitat "Joves actius a la UE" amb l’objectiu de reflexionar sobre el futur de la Unió Europea, i també de fer balanç de les últimes dècades. En aquest moment decisiu de la història que estem vivint, cal recordar els principis que uneixen els europeus i compartir els progressos de què gaudim tots plegats.

El Campus PreBAT present a les xarxes socials El Campus de PreBAT fa servir les eines de la Web 2.0. Participa a la seva xarxa social, connecta't al twitter o comenta les entrades del blog!

El blog del Campus PreBAT és https://prebat16.wordpress.com/ El Campus PreBAT al twitter. Per seguir-nos o piular fes servir el hashtag #prebat17 El Campus PreBAT al facebook.

Facebook i Twitter